Legyél a munkatársunk!


A Premed Pharma közel 30 éve stabil, folyamatosan fejlődő, eredményes vállalkozás az egészségügy területén. Sikerünk erős, összetartó csapatunknak, a kiváló munkakörülményeknek, környezettudatos hozzáállásunknak, modern technológiai megoldásainknak és innovatív termékválasztékunknak köszönhető. Hisszük, hogy magasan képzett és elkötelezett kollégáink kreativitása, szaktudása segítségével fejlődhetünk és válhatunk napról napra jobbá. Az egészségügyi ellátást és annak kultúráját fejlesztjük.

Ha szívesen tennél az egészségügyért, csatlakozz csapatunkhoz!

Álláslehetőségek:

  • Értékesítő pozíció
  • Adminisztratív koordinátor

Amennyiben bennünket választasz, rád vár a cég által forgalmazott világszínvonalú diagnosztikai berendezések és eszközök, valamint az ehhez kapcsolódó fogyóanyagok bemutatása és értékesítése egészségügyi intézményekben. A feladataid közé tartozik majd a kapcsolattartás, tárgyalás a partnerekkel és az intézetek döntéshozóival. Részt veszel az ajánlatok elkészítésében és a közbeszerzési eljárásokban. Számítunk rád a meglévő vevőkör bővítésében és magas színvonalú szakmai támogatásában, hiszen a csapat tagjaként kiemelkedő szerepet töltesz be a Premed Pharma sikereinek építésében is.
Minden esélyed megvan az állásra, ha rendelkezel megfelelő tapasztalattal az orvostechnikai berendezések értékesítése terén és ismered az egészségügyi piacot. Gyakorlott gépkocsi vezető vagy és legalább B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel. Mivel rendszeresen részt vehetsz szakmai képzéseken, hazai és külföldi rendezvényeken, elengedhetetlen, hogy az angol nyelvet aktívan használd. Fontos, hogy könnyen megtaláld a hangot az emberekkel, proaktív legyél és a tárgyalási technikád kifinomult legyen.

Várunk csapatunkba, ha rendelkezel középiskolai végzettséggel, 1 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal, kommunikációs szinten beszéled az angol nyelvet és felhasználói szinten értesz az MS Office-hoz. Feladataid közé tartozik majd a bejövő telefonhívások fogadása, információnyújtás a cég szolgáltatásaival kapcsolatban, recepciós feladatok ellátása, elektronikus irat- és dokumentumtár kezelése (iktatás). Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása, irodaszerek beszerzése, beérkező és kimenő postai küldemények kezelése, nyilvántartása, csomagok átvétele. Szervezeti egységek adminisztratív támogatása, kontrolling táblázatok vezetése, a céghez érkező vendégek fogadása, kínálása. A cégnél csapatépítő programok, dolgozói kedvezmények, cafeteria és a beilleszkedésedet segítő mentorok várnak. A Budaörsre kijutáshoz Kelenföldről induló céges autó áll rendelkezésre.

 

Jelentkezését és önéletrajzát itt küldheti el: